Vekker kelt reggel.
Beleverek egyet. Kelnem kellene... de nem megy.. Testem ernyedten melegedne egy keveset....
...de egyre hevesebben kerreg e ketyere.
Kegyetlen egy szerkezet...
...felkelek...
Keverek egy fekete levet, melyet lenyelve, szellemem serkentem. Kerek seggemre meleg leplet tekerek, s lemegyek kertembe.

Elek kecske, kellemesen hever. Tervem: megetetem eledellel.
- Elek, eme helyre gyere, de sebesen! - kezdem kedvesen.
De tetves teste, nem megyeget semerre sem. Helyette, meredten szemez velem.
- Elek...ne mereszd lelketlen, fekete szemed.. Tekeregj testeddel, mellettem fekete szederrel tele helyre!
Nem egy engedelmes egyed.
Tehetetlen fejjel mekeg egyet.
Ez elmebeteg.
Heves testemmel megyek, s leverek egyet. Te retkes kecske! Nevedet ezerszer frecsegve rebegtem!
Elek egyetlen percet sem veszteget lelkemre. Nyelve, kellemesen lefetyel mellettem.
..elmegyek..
 

Fejnem kellene, mert belem erjesztett tejet enne.
De Etel henger keble, nem ereszt levet..remek..Etelke, lelkem legszebb, legeslegkedvesebb eleme, engedd nekem, kezem termelje tejedet!
Kedvenc tehenem kedvetlen, elrettent fejet ereszt.
Szemem perzsel.
Ez egy elcseszett mese?!
Nevelem ezeket, etetem, terelgetem, erre nekem tesznek fejeket?!
Verjen meg benneteket egy eretnek fertelmes, retkes, kelletlen szerve, mellyel nedvet ereszt! Ezt nektek!
Ezzel kezemet, kecsesen, keresztbe emelem.

Szerző: Katsumi  2010.05.23. 09:20 21 komment

Címkék: mese eszperente elek etel egyperces

A bejegyzés trackback címe:

https://katsumi.blog.hu/api/trackback/id/tr762013458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.24. 17:52:50

XD Sírok, baszki! Utolsó mondatot elképzeltem.

Némi párhuzamot véltem felfedezni a kollegina írása és tudathasadásos őrangyalunk deskripciója között, nevezett otthoni államfarmjáról.

UI: Hókefélke 2-t követel a nép!

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.24. 17:56:20

@neccharisnyás útonálló: Maga valahogy mindig összehozza a párhuzamot:D

Legalább arra rájöttem, hogy nem is olyan egyszerű eszperentében összefüggő dolgot álkotni..mindegy.. kipróbáltuk eztet is.

u.i: Épp most nyomattam élesbe ;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.24. 18:02:40

@Katsumi: Tán igazam van?
Eszperente jó próbálkozás.

Kozsó megy a dobozban... a zongorám minden dallamán te zenélsz, áááá... gáz!

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.24. 18:38:28

@neccharisnyás útonálló: Most nem Dezsőnk ihletett:D
Ha így lenne, akkor nem tanyasi állatokról írtam volna, hanem Cselendzs Józsiról, a gekkóról, meg Misáról, a medvéről, aki ki tudja, lehet, hogy már a kandalló előtt van kiterítve.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.24. 19:38:34

Ez remek lett, lehetetlen nem merengenem eme szellemes, remek embereken!

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.24. 20:08:22

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Hehe. Kedves, Betmennek nevezett hely - melyben este lefekhet - embere!
Kedvem leltem, eme eszperente nyelven tett jegyzetben.

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.25. 08:30:40

@neccharisnyás útonálló: Ez a Kozsó amúgy is egy Jelenség. Hiszi, hogy azért jött a Földre, hogy jobbá tegye a társadalom apró humanoid katonáit, és mérhetetlen nagy zen szeretetével behálózza az egész Világot.
Hiába, ő már egy magasabb szinten van.
Énekelni viszont nem tud. Ami nem baj, nálunk úgyis csak a tehetségtelenek jutnak rivaldafénybe.

Gatto Negro 2010.05.26. 19:35:45

@Katsumi: Lehet, hogy ezért jött a Földre...de ez még annyira se megy neki, mint az éneklés. Énekelni ugyanis lehet ekkora önimádattal, de világot váltani...

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.26. 20:23:58

@Gatto Negro: A sajátját úgy néz ki sikerült neki... 2 pár csöccsel egyetemeben.

Gatto Negro 2010.05.26. 22:30:49

@Katsumi: A belső világának megváltása a kutyát nem érdekli. Már ha van neki olyan egyáltalán. Egyébként meg akkora közhelyeket pufogtat, hogy fáj...És ezen egy rahedli csöcs sem segít.

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.26. 22:37:48

@Gatto Negro: Igen. A hold, mely némán átkarolt...libabőrös lettem, jujj.
De Kozsó szív-doktort már egyszer elemeztem egyik posztomban. Mármint egyik remek zeneszámát. Mondjuk az épp nem volt közhelyes, viszont kibszott elmebeteg.

Gatto Negro 2010.05.26. 23:35:32

@Katsumi: Nem csak egy. A legtöbb nótájáról nem lehet tudni, hogy miről szól...Azonkívül, hogy sokat emlegeti benne a szerelmet.
Kozsó szerintem egyedül a kinézete miatt lett sikeres (a másik ilyen "sztár" a Delhusa Gnóm). És lassan önmaguk paródiáivá válnak.

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.27. 08:23:30

@Gatto Negro: Szerintem ő sem vágja a szöveget. Mert ha vágná, akkor valószínű már nem élne. Ilyen beteg gondolatokkal képtelen lenne megküzdeni.

Kinézete miatt? Nem hinném.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.27. 14:29:22

Zsozsó és a kinézet? Hát még a szamurájos idők, talán. Vagy ott benéztem, és valójában a statiszta srácba zúgtam bele? A teázója meg kb. akkora humorforrás, mint a dalai. Magyarul NAGY! XD

Amúgy mutassatok nekem egy épeszű embert, akinek valaha is bejött dalhuszár dzsoni! Akár 20 éve is. Bárkit. Akárkit. Állat is lehet. Vagy földönkívüli. Ez a csóka már akkor is ilyen szörnyen nézett ki, mikor megszületett. Szerintem.

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.27. 16:56:52

@neccharisnyás útonálló: Szamurájos időszak, sem. Hót görény. A delhuszárral együtt.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.27. 16:58:40

@Katsumi: Hú, basszus, mostmár meg kell néznem azt a videót!
Eiffel parkban nem lehet a füvön ücsörögni! :S

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.27. 17:08:04

@neccharisnyás útonálló: Nem írok semmit. Anno, pont ezt a számot elemeztem ki. Gyalázat..és minél jobban gondolkodtam rajta, annál jobban hülyültem.
So, rövidre zártam.

Gatto Negro 2010.05.27. 19:35:02

@neccharisnyás útonálló: Bakker! Én a Velvet gumicukrán összevesztem egyszer egy véresszájú gnómfannal...Mikor elfogytak az érvei (elég hamar) még az anyámat is lekurvázta dühében...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.27. 20:27:09

@Gatto Negro: Don't feed the troll!
Alapszabály. Neten úgyis nagy a szájuk.

Gatto Negro 2010.05.27. 22:27:04

@neccharisnyás útonálló: Tudom...A mottó:
"Ne etesd, mert ideszokik, ne basszad, mert szaporodik!"
De olyan jól esett megmondani a véleményemet arról a nyálgép bájgúnárról...:)))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.27. 22:33:30

@Gatto Negro: És ha hülyével kezdesz vitatkozni, csakis kellő óvatossággal. Levisz a szintjére, és a helyzeti előnyből adódóan lenyom VAGY könnyen összetévesztenek vele mások.

Tudooom. Néha muszáj. :)))
süti beállítások módosítása