Mivel ezen kívül, még 2 másik helyre is írogatok, és a három sok lenne, meg javarészt kontrolcémegvé, ezé' egyelőre itten hosszúra nyúlt nyári szünetet rendeltem el önnön részre.

Addig is, akik úgy érzik (az a három fő, plusz az anyám), hogy nem bírják ki a díjnyertes zsörnaliszta írásaim fhélelmetes és gyötrő hiányát, azok követhetnek itten:

http://antilapozo.wordpress.com/

Előferdülhet, hogy némely poszt olvasása végett, borgőzös emlékek sora tép ki magát elmétekből; nos, valóban költöztettem innen 1-2 dógot, de természetesen ápdéjteltem, frissítettem, s faszább lett, mint vót!!

Szerintem kúl!
Ámen gyhermekeim, ámen!

Szerző: Katsumi  2012.10.02. 11:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katsumi.blog.hu/api/trackback/id/tr354815392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása