Rég írtam tény, és fingom sincs, hogy egyáltalán olvassa e valaki a blogomat, de ma írok egy tőtelék posztot.
Mérges vagyok.
Nagyon.
Ma az egyik ATM benyelte a kurva kártyám. Hurrá.
Álltam.
Most mi a szart csináljak? A gépet a hátamra nem vehetem, keressünk egy s.o.s számot, mert hát ugye, így nem hagyhatom itt. Ilyenkor sajnálom, hogy nem vagyok szemüveges, de nagy nehezen sikerült némi letapogatás után valami számot találni, egy sarkainál pöndörödő apró matricán.
Öröm az ürömben, hogy az ATM mellett volt egy "vonalas" telefon, vészhelyzetre. Már a dolog ezen része is kissé irtózatos volt, nem tudván, hogy a kagylóra vajon ki rejszolt rá, vagy nyalta körbe 6x, szimpla perverzióból. Sebaj. Cselekedni kell. Arról nem is beszélve, hogy nem akartam 3.000 Ft-ot pofázni a telómon, hogy egy droiddal társalogjak. Nos, tárcsáztam. Természetesen, idegállapotban. Az első szexuális géphang, egy férfié volt, aki udvariasan köszöntött, majd megosztotta nagy kedvesen azt az információt, hogy a telefonbank vagy mi a jóisten, ma mettől meddig nem üzemel, és hogy ebben a helyzetben mihez tudunk, illetve mihez nem tudunk hozzáférni, ecetera ecetera, szóval a szokásos tök fölösleges információ áradat, amivel húzzák az időt. Még jó, hogy mindeközben nem hallják az embert, amint szája egy kocsiséval lesz egyenlő. (Amúgy szerintem itt már egy 500-nál jártam volna)
Aztán elregélte, ha netán idegen ajkú lennék, akkor nyomjak egy snájdig 1-est, majd ezt mind angolul, meg magyarul, sőt, tán még oroszul is beszélt kicsit. Persze, ahogy ez mindenki számára ismeretes, eközben az összes gombot,- a kettős-keresztet is beleértve-, 18x végigtaperoltam mindegyiket. Kicsit elkapatták az almenüket, szerény véleményem szerint.
Utána másfél Ricsárd Kléjderman, majd 1-100-ig a gombok jelentése.
Az a baj ilyenkor, hogy úgy véled, a 2-es lehet a nyerő, de nem vagy benne olyan biztos, ezért meg akarod jegyezni, de közben jó lenne azért meghallgatni a többit is, hátha mégsem jó az első megérezés. Ez pedig azt eredményezi, hogy kurvára elfelejted melyik volt a "lehethogyjó" gomb, ráadásul épp ezért, a többit is csak fél füllel hallottad. Na ez a szopás.
Again.
Német recepciós, 3 Kléjderman, egy kínai, két leves recept, és egy használati útmutató a gombokhoz.
Na szóval, itt vagy azt csinálod, hogy :
A) a falból kitépett rozsdás szöggel a fülke falára vésed a bizarr, titkos számkombinációt, hogy ha esetleg rontanál, és a lelki segély szolgálatnál kötnél ki, gyorsabb legyen az újrakezdés, minden családfa elbeszélés meghallgatása nélkül. Bár össze lehet kötni a hasznos dolgokat, és a segély emberének ki is öntheted kicsit a lelked, hogy ha nem sikerül élő hanggal beszélni a következő 5 percen belül, felkötöd magad a telefonzsinórral.
Vagy B) használva az ujjaidat, megformázod belőlük azt a számot, amit ha nem szimpatikus a többi, benyomsz. Ez azért jó, mert így tudsz figyelni a többi almenüre is.
Hiába,ki van ez ám találva!
A siker azonban nem maradt el, s végre sikerült beszélnem Édeskével. (Azért neveztem el Édeskének, mert annyira nagyon örültem neki, mikor meghallottam a hangját)
Szóval Édeske kedves volt, és elátott bölcs instrukciókkal.
Persze az már a következő kör, hogy mikor tudom visszaszerezni...
Hiába, a gyors ügyintézés mindig is dübörgött..

Szerző: Katsumi  2010.11.21. 19:10 3 komment

Címkék: kártya ügyintézés atm

A bejegyzés trackback címe:

https://katsumi.blog.hu/api/trackback/id/tr632463742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.28. 14:27:24

:D
UPC-nek van ilyen elcseszett telómenüje. Meg a Pannonnak. Jah, ők nevet váltottak. Csak a telóm ezt nem tudja. Még mindig pannont ír ki hálózatnak. És nem is talál telenort. Apám mondta, szóljak be, hogy felhagyhatnak a számlaküldéssel, mert én nem is vagyok telenoros.

Nomindegy. Szal azt akartam mondani, nekem is volt ilyen. Valószínűtlenül világvége falu a Pilisben, valószínűtlenül magányos bankomat a cébéá oldalában benyelte. Mobilról hívtam. Miután manuálisan nem bírtam szétverni a geci pénzdobozt.
Nomost beszélni csak távolabb bírtam, mert cébéá mellett fut a 10es gyorsforgalmi út. Így ingáztam az ótómata meg a "itt már hallom mit gagyog a banya" című hely között. Kedvenc, mikor mondja, hogy megprószálja távolról resetelni az ótómatát, álljak készen, hátha kidobja kártyát. Állok háttal a doboznak, kidülledt szemekkel (ilyenkor ijesztő vagyok, nem volt még részeg ki azonnal ki nem józanodott volna a látványtól) egyik fülemen telefon, közben szabályos időközönként ótvar nagyot rúgok abba a tetves bankautomatába... a 10esen kocsikázók nagy örömére.
No, nem sikerült, kártya nélkül maradtam. Pont annyi pénzem volt még, hogy eljussak a legközelebbi nagyvárosba, ahol már személyi igazolvánnyal is lehet zsetonhoz jutni. Haragomat meg levezettem a fémkasznin. Jól is jött. Élő ember szerintem már a felébe belehalt volna.

És az ULTIMATE kedvenc mondat, amit mindig feltesznek, mikor felhívod azt a tetves számot, amit akkor kell, ha ellopták vagy benyelte a cucc a kártyád:
A KÁRTYA SZÁMA?
Nénikéd! Igen, tudom, hogy ott van rajta, csak nem tudom megnézni, mert NINCS NÁLAM! Há nem ezért hívtalak titeket?

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.12.29. 00:53:14

Akkor te szarabbul jártál... nekem mondjuk egész gyorsan vissza tudták adni. Függ banktól is. Mert másnak is volt már hasonló, másik szaros banknál, és majdnem egy hónapot kellett rá várni, sőt, még perkálni is kellett..
süti beállítások módosítása