Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ójee. mindig is bírtam, az ilyen emergentív kreativitással megáldott cikkírókat. Haj beh kár, hogy nem vagyok én ilyen számlaképes zsörnaliszta.
Viszont, ha megkérdeznék az utca emberét - mondjuk engem-, akkor hatalmas innovációval tudnék előállni. De előtte tessenek elolvasni a linkelt cikket figyelmesen, hogy megértsenek.

www.cosmopolitan.hu/szex_szerelem/2011/07/12/vaditsd_be_a_pasidat_a_vizben_

Pölö, vegyük Gézát (egy fél óráig tengerbiológus lenne) , aki a medence lépcsőjének 4. és/vagy 5. fokának 2. csempéjén ül, egy tengerfoskék úszi-fecsiben. Én gömbölyűfejű (vagy palackorrú, még nem döntöttem) delfinnek öltöznék, majdan erotikusan körbe úsznám Gézát egyszer-kétszer, sőt, ha látnám rajta, hogy kezd begerjedni, akkor még egy hulahoppkarikán is átugranék, reptiben elkapva egy felém passzintott koronás kockacukrot.
Utána persze rájaúsznék, olyan settenkedős-vészjóslós shark-sztájlban (bal mellbimbóm kint a vízből, csak úgy hasítaná a klóros habokat), majd miután a bal lábamat beakasztottam a jobb mellizma alá, a jobb kezemet meg becsúsztattam a bal térdkalácsa fölé, amivel ő már jóval előtte belekapaszkodott a lapockáim közé, akkor a szájába tolnám a talpamat, és vadul elkezdeném rángatni a vádliját, hogy ekképp húzogassam magamra Gézát, szekszisen, gyönyörtől kéjesen.

Viszont ez a gigászi méretű dévényitibibás labdára való rátehénkedés, na ez érdekelne, látok benne cselendzset, nem mondom. Szinte érzem, ahogy együtt görgünk és hörgünk a partra vettet halak társaságában a mennyország felé, és az élvezet hevében tengeri algával ingereljük a G-pontomat.

Persze, persze, mindezt az esti órákban, (ahogy a cikkíró is kurva okosan javasolja, me nehogy leégjünk mán) hiszen hogyan is néznék ki egy Géza-lenyomattal a hátamon.

Tényleg nem értem, engem miért nem kérdez senki sem...

Szerző: Katsumi  2012.02.29. 14:42 2 komment

Címkék: szex delfin víz női onlájn magazin

A bejegyzés trackback címe:

https://katsumi.blog.hu/api/trackback/id/tr34225886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deadlock 2012.02.29. 18:32:30

szemügyre vettem. azt hiszem, az a baj, hogy ez egy nyári cikk, és ma még tél van, így belefagynál a vízbe.

korcsolyázni kell ilyenkor, meg dzsippelni. az nem ég rá a hátadra.

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2012.03.01. 08:05:35

@deadlock: Akkor delfin helyett pingvin lennék. A koncepció a lényeg,a részleteken lehet változtatni kérem alássan.
Ice-sex.
süti beállítások módosítása